7 Temmuz 2009 Salı

İthal Balık ALMAYIN

Önceki yazılarımda platilerimden büyük bir mutlulukla bahsettiğimi tüm okurlarım biliyor. Taa ki geçtiğimiz pazar günü gelene kadar. Akvaryumcudan akvaryumdaki balıklarımın görünümünü güzelleştirsin diye 3 yeni balık almıştım. 2 dişi ve 1 erkek lepistes. Aradan bir gün geçti ve lepisteslerden birisi yavru yapmaya başladı ailecek sevinmiştik. Fazla geçmedi 1-2 saate kadar lepistes öldü. Ardından diğer lepistes öldü ardından plati öldü akvaryumun içini boşalttım ve tamamen temizledim. Ardından yavru lepisteslerimi 7 tanesini akvaryuma bıraktım ve tabi bunun öncesinde yaklaşık olarak 30 dk önce suyun havalandırmasını , ısıtmasını , vakumlama sistemini devreye soktum ve ayrıca sudaki klor'u kırmak için klor kırıcı ilaç döktüm.

Şimdi 7 minik lepistesim var. Hepsine gözüm gibi bakıyorum ama o akvaryumcudan bir daha balık alırsamm :( :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder