30 Nisan 2009 Perşembe

Akvaryum

Balık beslemek en büyük hobilerimden birisidir. Nisan ayının başında 3 tane plati balık almıştım 2 tanesi dişi 1 tanesi erkek olmak üzere ilk gün fanusda besledim ikinci gün bir akvaryum aldım , daha doğrusu eniştemden hediye geldi sağolsun. 30 litrelik bir akvaryum içinde bir adet ısıtıcı bir adet filitre bir adet havalandırma ve bir adet termometre bulunuyor.

İçerisinde bir miktar yeşillik ve bir miktarda midye taşı var. Bu gün yıllar önce Demirci mahallesinde dağdan bulduğum bir taşı içine yerleştirdim ama taş deyip geçmemek lazım gerçekten güzel bir taş. Platilerimi sabah ve akşam olmak üzere günde 2 kez 1 çay kaşığı tetra yem ile besliyorum. Maşallah bir ayda kocaman oldular.

Hüzünlü bir gün , o gece ısıtıcıyı çıkartmıştım ve unutkanlık ya kaldı öylece sabah bir baktım dişi balıklardan bir tanesi hakkın rahmetine kavuşmuş. Neyse sağlık olsun..

Cünyır platilerimde geldi. Balıklarımdan bir tanesi hakkın rahmetine kavuşmuştu cünyırları göremedi ama bir dişi ve bir erkek platim hala hayattaydı bi nisan ayının son haftasında iki yavru plati balık hayata gözlerini açtı.. Şimdi herşey yolunda hatta bir dakika bir resim çekeyim sizinle paylaşayım.
Bu hikaye tamamen gerçektir ve Ümit ÇÜN Tarafından http://teknikbilgi.blogspot.com adresi için yazılmıştır.

2 yorum: