1 Mayıs 2009 Cuma

Akvaryumdaki Su Piresi

Nisan 2009 ilk haftasında 3 tane plati balık almıştım , daha önceki makalelerim arasında bu bilgi var. Eve geldiğimde daha acemiyim tabi , gerçi şimdide profesyonel değilim ama en azından bir takım şeyleri öğrendim neyse konuya geleyim kısaca eve geldiğimizde balıklarımı fanusa yerleştirdim henüz bir akvaryumum yoktu.

Fanusu incelerken dişi balıklarımdan bir tanesi doğurdu şaşkınlıklar içerisinde yavruyu inceledim minicikti pire gibiydi ama ben onun su piresi olduğunu bilmiyordum tabi.. Ertesi gün eniştem geldi kendisinde yüzlerce mükemmel discus var hepsi çok tatlı görünüyor neyse bana dedi o balık değil diye aslında belliydi ama ben yinede şaşırmıştım tabi.

O gördüğümün bir su piresi olduğunu söyledi neyse balıklarımı akvaryuma yerleştirdim ve zaman içerisinde uyum sağladılar. Su piresini ayrı bir kaba koymuştum ilk gün ardından onuda akvaryuma attım gel zaman git zaman Mayıs ayına girdik şimdi arkvaryumumda onlarca su piresi var.. Bir fotoğraf çektim ancak hiç belirgin değil daha akvaryumun iç ışıklandırmasını yapmadım yaptıktan sonra eklerim birlikte görürüz hem biraz daha büyümüş olsunlar..

Bu hikaye Ümit ÇÜN Tarafından http://teknikbilgim.blogspot.com için yazılmıştır.

1 yorum: