2 Mayıs 2009 Cumartesi

Hırçın Erkek

Akvaryumumdaki platilerimden dişi olanı doğurdu ancak erkek plati , dişinin yavruya olan ilgisini kıskanmış olacak ki dişinin peşinden kulaç atıyor.. Zamanla yavruya kuyruk darbeleri vuruyor. Yavru platiyi fanusa aldım ancak fanusta su sıcaklığını sabit tutamadım malesef. Platiyi tekrar akvaryum içerisine bırakmak zorunda kaldım eğer fanusta bıraksaydım soğuktan ölme ihtimali vardı ama akvaryum içerisinde en azından saklanma durumu var. ısıtıcı ile filtrenin su geri dönüş hattı arasında güzel bir saklanma yeri var oda bunu keşfetmiş olacak ki sürekli orada..

Bu gün akvaryumum için bir ışıklandırma sistemi kuracağım. Hatta bu işe az sonra başlayacağım işim bittiğinde yeni bir hikaye ile sizinle resimleri paylaşırım. Yanlız şunu farkettim dün gece sudaki sıcaklığı arttırdım (23 dereceden 26 dereceye) Sudaki bitkiler daha bir canlanmış gibi duruyor her biri dimdik olmuş durumda sanırım sıcaklık onlara yaradı..

Resimdeki hırçın erkek ;
Bu hikaye Ümit ÇÜN Tarafından http://teknikbilgim.blogspot.com adresi için yazılmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder