2 Mayıs 2009 Cumartesi

Domain

Domain deyince web terimleri konusunda bilgisi olmayan bir insan o ne ya diyecektir , bilenler zaten web site kurarken sitenin giriş ismi olduğunu biliyor. Aslında bu yazımda bahsedeceğim domain kayıt firmalarından ( yabancı ) godady firması 1.99 $ dan .com , .net , .org , .mobi , .biz , .us gibi domainlerin kayıtları kısa bir süre için 199DOMAIN promosyon kodu ile satışa sunuldu.

Zamanında .cn domainler 0,25 $ iken , http://coskunozlisesi.cn domainini almıştım. Okuduğum Bursa Mehmet Kemal Coşkunöz Anadolu Teknik ve Endüstri Meslek Lisesi , Yeni ismi M. Kemal Coşkunöz Teknik ve Endüstri Meslek Lisesi oldu neyse bu domaini almıştım. İçerik olarak ders temrinlerini paylaşmıştım bir çok arkadaşımda yararlandı.. Aslında Coşkunöz'de okuyan bir arkadaşım bu yazıyı okursa aşağıda yorum yazsın bana profilimden ulaşmaya çalışsın yazarlık , editörlük hatta eğer deneyimi varsa adminlik vereyim. Son zamanlarda http://coskunozlisesi.cn ile pek ilgilenemiyorum. Hem benim için hemde okuldaki arkadaşlarımız için yararlı bir portal..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder