14 Mayıs 2009 Perşembe

Bursa Üçevler Mahallesi

Bursanın Nilüfer ilçesine bağlık yaklaşık 5000 hanenin yaşadığı Üçevler Mahallesinde Bakkallar , Kıraathaneler , Bilgisayar teknik servis hizmetleri , Kartuş doldurma , Su tesisat işleri , Asansör hizmetleri , Döner lokantaları , Pide salonları , Karadeniz inşaat firması , Üçevler Eczanesi , bir adet camii , oyun parkları , internet evleri ve daha sayamadığımız bir çok güzelliği bünyesinde barındırıyor.


Karadeniz inşaatı büyük bir merakla takip ediyorum sektöre ne zaman giriş yaptıklarını bilmiyorum ancak çok makul fiyatlar ile daire satıyorlar. Üstelik arsa ile takas yapabiliyorsunuz.

Üçevler Camii ise son hazırlıklarını yapıyor tam anlamıyla cemaati ağırlayabilecek duruma geldi.

Üçevler Eczanesi olmazsa olmaz diyebilirim , kaç kere gittiysem güler yüz ve içtenlikle karşılandım ve alışveriş yaptım.

Buhara FMG alışveriş merkezi fiyat ve kalite garantisiyle beni memnun etti. Üstelik evlere ücretsiz servis imkanı sunuyor.

2 yorum:

  1. çok güzel bir açıklama olmuş teşekkürler çalışmalarının devamını diliyorum.

    YanıtlaSil